HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studenten58e Dies Natalis vindt plaats in het TechMed Centre!

58e Dies Natalis vindt plaats in het TechMed Centre! People-first technology

Tijdens deze speciale editie van de Dies Natalis op 29 november openen we ook officieel het TechMed Centre! Je krijgt de unieke kans om de nieuwe faciliteiten van onze universiteit te bewonderen.

Het aantal plaatsen is beperkt, dus geef je snel op en mis het niet. Aanmelden voor het evenement is verplicht en vergeet niet je geprinte aanmelding mee te nemen.

AANMELDEN

Dies TV
Lukt het je toch niet om erbij te zien, vier dan op afstand met ons mee. Voor deze unieke gelegenheid hebben we Dies TV-locaties in de Horst, ITC, Hal B/Carré, Ravelijn en DesignLab waar we de viering en de opening van het TechMed Centre live streamen!

Ga voor meer informatie en registratie naar Dies website.