HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenFoodconcepten FoodCity Appèl rouleren per 7 januari

Foodconcepten FoodCity Appèl rouleren per 7 januari

Tijd voor nieuwe foodconcepten op de campus van de UT, vind je ook niet? Op maandag 7 januari worden de huidige roulerende foodconcepten in de kantines op de UT-campus gewisseld voor nieuwe of andere. In de week van 2 januari zullen de voorbereidingen plaatsvinden. We nodigen je van harte uit om op donderdag 10 januari tussen 12.15 en 13.00 uur kennis te maken met nieuwe concepten tijdens een proeverij op het terrasgedeelte van de Waaier.

Sinds juli 2018 is Appèl de cateraar in de verschillende kantines van gebouwen van de Universiteit Twente en de banqueting (lunch, borrel etc. op bestelling). In de meeste gebouwen is een standaard assortiment: de foodconcepten The Bakery, Coffee & Co, Greens en Stock ’n Broth. Daarnaast zijn er ook foodconcepten, die na een periode van enkele maanden wisselen. Sommige concepten komen terug op een andere locatie, andere concepten worden (tijdelijk) uit het assortiment gehaald. Ook worden nieuwe foodconcepten geïntroduceerd. Op 7 januari 2019 vindt de eerste roulatie plaats.

De nieuwe indeling

Wil je nu alvast weten welke nieuwe concepten waar komen? In Spiegel kun je vanaf 7 januari genieten van het concept Break a l’egg. Wil je blijven genieten van het concept Happy Asia (eerder in Spiegel)? Kom dan naar de Waaier, waar ook het concept Hieper de Pieper gelanceerd wordt. In Horst vind je de concepten Croquettes, Get Toasted en Bliss Bowls.

KENNIS MAKEN MET DE CONCEPTEN: DONDERDAG 10 JANUARI, 12.15 – 13.00 UUR

Donderdag 10 januari van 12.15 tot 13.00 uur kun je kennismaken met de nieuwe concepten op het terrasgedeelte van de Waaier! Je kunt dan allerlei kleine gerechtjes proeven van de nieuwe concepten. We verwelkomen je daar graag.

Doe mee aan de Golden Ticket actie en maak kans op prijzen

Maak kennis met de concepten en maak kans op prijzen door deel te nemen aan de UT Lunch Marathon. Door van elk nieuw concept een foto te maken, maak je kans op een Golden Ticket! Hiermee zijn leuke prijzen te winnen, zoals een lunch, gratis product / koffie met lekkers. Doe als volgt mee:

1. Bezoek de nieuwe roulerende foodconcepten en voer de activiteiten op locatie uit. De opdrachten zijn op locatie te vinden.
    1. Volledige deelname ticket: zend de unieke totaalcode in + selfie Happy Asia via het webformulier op www.utwente.nl/ut-lunchmarathon. Doe dit voor 16 februari. De volgorde van de code maakt niet uit. De eerste 25 studenten maken kans op een Golden Ticket.
    2. Volledige deelname Shout: maak een selfie bij je favoriete foodconcept, deel dit met #utlunchmarathon in de tekst. Je krijgt extra punten als je de code (zie a) ook in de Shout app deelt.
  2. Appèl stuurt een e-mail na 1 februari naar de winnaar met de uitnodiging om het Golden Ticket op te komen halen.

Contact

Heb je feedback voor Appèl? Laat ons dit dan weten door ons feedbackformulier in te vullen.