De coolste UT-gadgets scoor je zó!

Ken jij Shout al? Een speciale app voor studenten, waarmee je via leuke opdrachten spaart voor coole cadeaus. Bijvoorbeeld een UT-hoodie of XXL UT-badlaken. Ruim 500 studenten doen al mee en leveren content en foto’s over hun studentenleven op de UT. Zo helpen ze mee de UT te promoten bij hun vrienden.

Ik wil ook geweldige cadeaus. Hoe werkt het?

Download de Shout app en doe de opdrachten om punten te verdienen. We vragen je om jouw ervaringen als UT-student op jouw sociale media te delen of om content of feedback te geven ter promotie van de universiteit of verbetering van de campus. De punten die je daarmee verdient, zijn inwisselbaar voor gave cadeaus, zoals de populaire University of Twente Dopper of zelfs een laptoptas. De rewards wordt regelmatig aangevuld met nieuwe dingen. Zowel bachelor- als masterstudenten kunnen meedoen met Shout!

Jij kiest waar je voor spaart

Hoeveel punten je verdient, verschilt per opdracht. Voor een snelle like op Facebook krijg je 5 punten en het insturen van feedback levert je zo’n 20 punten op. Voor het delen van een bericht op jouw eigen social media zijn vaak wat bonuspunten te verdienen. Je punten blijven net zo lang geldig tot je geen UT-student meer bent. Al vanaf 15 punten scoor je een handig A5-notitieblok en een UT-koffiemok bemachtig je met 55 punten. Liever een paar hippe Happy Socks-achtige UT-sokken of een warme UT-trui? Dan spaar je door tot respectievelijk 90 of 275 punten.

O jee, opdracht afgewezen

Heb je een opdracht ingediend en staat hij later gewoon weer in je lijst? Dan is hij waarschijnlijk afgekeurd. Je krijgt meestal een mail met de reden voor de afkeuring. Bij het uitvoeren van opdrachten stellen we altijd wat voorwaarden, het kan zijn dat je daaraan niet voldaan hebt. Probeer het nog eens! Zolang de opdracht open staat, kan je altijd opnieuw meedoen.

Ready to Shout?