Student Union Afternoon Sessions

In de Student Union Afternoon Sessions, staat persoonlijke ontwikkeling centraal. Voor komend kwartiel staat het onderwerp ‘Boost your Brains’ op het programma.

Improve your Focus                                        26 november, 16:45-18:30 INFORM@DesignLab
Ben je ook altijd afgeleid door dingen in je omgeving? Beïnvloedt dit jouw prestaties? Geen zorgen, in deze sessie zul je leren hoe je je leven meer gefocust kunt leiden. Leer hoe je je beter kunt focussen op dingen die je echt belangrijk vindt!

Productivity Hacks                                          10 december, 16:45-18:30 INFORM@DesignLab
Altijd al willen weten hoe je uitstelgedrag kunt voorkomen? Met behulp van deze productivity hacks zul je sneller en efficiënter kunnen studeren! Zo heb je genoeg tijd over voor andere leuke dingen. Interesse? Kom naar de Afternoon Sessions!

Financial Independence                                  9 januari, 16:45-18:30 INFORM@DesignLab
Wil je al lange tijd een mooie reis maken maar nooit het geld bij elkaar kunnen sparen? In deze sessie zal je een simpel pad naar rijkdom aangerijkt worden. Deze sessie zal je wat (of een heleboel) geld kunnen besparen!

Stay Energized                                               14 januari, 16:45-18:30 INFORM@DesignLab
Als student kan het moeilijk zijn de focus op je studie te hebben en tegelijkertijd een gezond en fit leven te leiden. Na deze sessie zal dit geen probleem meer zijn! Met een paar handige tips en tricks zul je leren hoe je de balans houdt tussen gezondheid en focus!

Tokens zijn te koop in de Union Shop voor €3.
Kijk hier voor meer informatie over de Afternoon Sessions