UTVrijhof CultuurNieuws archiefIn Memoriam: Frans de Groot

In Memoriam: Frans de Groot

Bedroefd hebben wij vernomen dat onze gewaardeerde collega Frans de Groot afgelopen vrijdag onverwacht is overleden. Frans is 54 jaar geworden. Hij is ruim zestien jaar in dienst geweest van de Universiteit Twente.

Hij was als zeer bevlogen theatertechnicus werkzaam bij de Vrijhof. In die zestien jaar heeft hij vele culturele voorstellingen en activiteiten van verenigingen en professionals mogelijk gemaakt. CFM’ers, overige UT-collega’s en collega-studenten zullen zijn enthousiasme en betrokkenheid bij de UT zeer missen.

In de Vrijhof zal, tegenover de kamer van Frans, een herinneringshoek worden ingericht waar in de loop van maandag een condoleanceboek zal liggen voor collega’s en studenten.

Aanstaande vrijdag, op de dag van de uitvaart, zal de vlag op de UT halfstok hangen.

Wij wensen zijn kinderen, familie en naasten veel sterkte toe dit grote verlies te dragen.

Coen Nieuwenhuis, directeur Campus & Facility Management
Gijs Verburg, afdelingshoofd Sport en Cultuur