UTVrijhof CultuurNieuws archiefDoe mee aan het klantonderzoek van Campus & Facility Management

Doe mee aan het klantonderzoek van Campus & Facility Management

Campus & Facility Management voert een klantonderzoek uit om van jou te horen wat je van de dienstverlening verwacht. Wat zijn jouw ervaringen, wat vind je belangrijk in de ondersteuning en hoe kan de dienstverlening volgens jou verbeterd worden?

Meedoen

Vul de vragenlijst in, geef jouw mening en maak kans op festival tickets van Down The Rabbit Hole en Lowlands (tickets zijn voor de volledige drie dagen inclusief kampeerplekken). Het invullen van de enquête duurt ongeveer 6 minuten en is mogelijk tot 24 mei 2019. Om een zo goed mogelijk beeld van de dienstverlening te vormen, is het belangrijk dat zoveel mogelijk medewerkers en studenten deelnemen aan het onderzoek.

Anonimiteit gewaarborgd!

Het onderzoek wordt uitgevoerd door Newcom Research & Consultancy. Newcom is verplicht jouw anonimiteit te waarborgen. De Universiteit Twente heeft geen enkel inzicht in persoonlijke antwoorden en jouw resultaten zijn niet persoonlijk herleidbaar.

Vragen?

Heb je vragen over dit onderzoek, neem dan contact op met Monique Bosch.