UTFaculteitenBMSAgendaRisk & Resilience Festival

Risk & Resilience Festival

Leadership in organising Risk & Resilience

Op 7 november 2024 komt de 8e editie van ons festival tot leven, en dit keer draait alles om 'Leadership in organising Risk & Resilience'. Of je nu een doorgewinterde professional, een toegewijde academicus of een ambitieuze student bent met een passie voor risicomanagement, dit festival biedt een unieke kans om je kennis te verdiepen en te netwerken met gelijkgestemden.

Wat kun je verwachten?

• Leer van experts: Ontdek de nieuwste inzichten en trends op het gebied van leiderschap in risicomanagement.
  • Netwerk met professionals: Ontmoet toonaangevende personen die jouw passie delen.
  • Diverse sessies: Kies uit een scala aan sessies die aansluiten op jouw specifieke vakgebied en interesses.

Dit is dé gelegenheid om jezelf onder te dompelen in de wereld van Risk & Resilience en te ontdekken hoe leiderschap een cruciale rol speelt in het organiseren van risico's en het versterken van veerkracht. Reserveer 7 november 2024 in je agenda, want deze dag belooft een bron van inspiratie te worden!

Risk & Resilience Festival
Registreer