Kom naar het Leven Lang Leren (LLL) café!
Het LLL Café is toegankelijk voor iedereen op de UT die op dit moment bezig is met Leven Lang Leren of geïnteresseerd is om hierbij betrokken te raken. Als je iemand kent die baat kan hebben bij het LLL Café, stuur dit event dan gerust door. Aanmelden is niet nodig, kom langs en laat je bijpraten over de LLL activiteiten.
Zoals altijd is er ruimte om vragen te stellen en ideeën te delen. Het LLL Café is de perfecte gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Door ervaringen met elkaar te delen, kunnen we op een informele manier van elkaar leren.
Highlights vorige editie
19 juni: Behind the scenes of PLD; “Sharing 35 years of Lifelong Learning Experience”
Op 19 juni nam de afdeling Professional Learning & Development (PLD, BMS) het spreekwoordelijke podium om een inkijk te geven achter haar schermen. Tevens werd er deze middag getrakteerd en met elkaar geproost op het inmiddels 35-jarig bestaan van deze afdeling! Dit jubileum werd gevierd met maar liefst 28 aanwezige LLO collega’s vanuit de verschillende invalshoeken onze universiteit.
Jan de Leede, academisch manager PLD, startte met een korte introductie van PLD waarin haar werknemers en het LLO aanbod kort werden geïntroduceerd. Jan belichtte het aanbod, van NVAO geaccrediteerde en langlopende deeltijd masters (als Risicomanagement en Public Management) tot aan recentere en compactere programma’s voor professionals op het gebied van o.a. Digitale Architectuur, Leiderschap, en Toekomstgericht Toezichthouden.
Voor de tafelsessies verdeelden de aanwezig zich over de vier beschikbare thema-tafels.
Tijdens deze tafelsessies werd met de betreffende PLD-medewerkers dieper ingegaan op de inhoud, vormgeving en uitvoering van betreffende programma’s:
- Table 1: From Idea to Pilot – Future-Ready Leadership Programme: 7 steps to launch the pilot
- Table 2: From Pilot to Project – Digital Design & Architecture
- Table 3: From Project to Programme – Part-time Master’s in Risk & Public Management
- Table 4: From Programme to Track – “Toekomstgericht Toezichthouden” as a Lifelong Learning trajectory