UTAlumni NetwerkNieuwsYoung Alumni Network zoekt bestuursleden!

Young Alumni Network zoekt bestuursleden!

⁠HET YOUNG ALUMNI NETWORK VAN DE UNIVERSITEIT TWENTE ZOEKT NIEUWE BESTUURSLEDEN! DIT NETWERK, OPGERICHT IN 2017, ORGANISEERT LEZINGEN, WORKSHOPS, NETWERKBORRELS EN ANDERE ACTIVITEITEN VOOR JONGE ALUMNI. DE FOCUS VAN DEZE ACTIVITEITEN ligt OP NETWERKEN, JOUW CARRIÈRE, PERSOONLIJKE ONTWIKKELING EN NATUURLIJK PLEZIER!

We komen elke maand online bijeen om de komende evenementen te bespreken, en we houden tussen de vergaderingen door contact om ervoor te zorgen dat evenementen goed worden georganiseerd. Dit duurt doorgaans ongeveer 2-4 uur per maand, afhankelijk van de hoeveelheid activiteiten. Daarnaast spreken we ook graag met elkaar af voor een borrel of andere leuke activiteiten!

Waar zijn we naar op zoek? Ben jij een enthousiaste alumnus en wil je na je studie in contact blijven met de UT? Vind je het leuk om andere young professionals te helpen bij de eerste, uitdagende stappen in hun carrière? Dan ben jij de perfecte aanvulling op ons bestuur!

⁠Voor een impressie van eerdere YAN-evenementen kun je terecht op de webpagina van YAN of onze Instagram.

Heb je vragen of ben je geïnteresseerd om bestuurslid te worden? Neem dan contact met ons op door een bericht te sturen naar h.j.luiten@utwente.nl