UTAlumni NetwerkNieuwsExclusief interview met Sytse Sijbrandij

Exclusief interview met Sytse Sijbrandij

19 januari was het dan zover: het Young Alumni Network mocht alumnus Sytse Sijbrandij, CEO en mede-oprichter van GitLab, interviewen.

Een uniek moment want Sytse (alumnus Technische Bedrijfskunde 2003) laat zich niet heel vaak interviewen, maar voor zijn Alma Mater wilde hij wel even tijd vrij maken. Gedurende twintig minuten vroeg Vincent Verhagen (voorzitter van het YAN) Sytse over hoe hij de afgelopen maanden met de beursgang heeft ervaren, hoe hij terugkijkt op de eerste jaren van GitLab en of hij nog vaak spreekt met mensen uit zijn tijd aan de UT. Daarnaast vraagt Vincent Sytse ook nog wat tips voor thuiswerken. Thuiswerken? Ja, want naast dat GitLab een behoorlijk succesvol bedrijf is, waren ze ook al tijden vóór corona een expert op het gebied van thuiswerken.

Het YAN heeft er erg van genoten Sytse te spreken en bedankt hem graag voor dit leuke gesprek. En wie weet tot snel in Twente!

Benieuwd naar het interview?
Bekijk het hier terug

Meer weten over het Young Alumni Network? Bezoek hun website.