UTAlumni NetwerkNieuwsAankomende Young Alumni activiteiten

Aankomende Young Alumni activiteiten

Het Young Alumni Network heeft voor de aankomende periode weer een aantal leuke online activiteiten op de planning staan. Kijk snel voor welke activiteiten jij je wilt aanmelden!

Daarnaast is het bestuur van het Young Alumni Network op zoek naar een nieuw bestuurslid! Vind jij het leuk om activiteiten te organiseren om jonge alumni van de UT betrokken te houden? En het belangrijkste: wil jij uitmaken van een ontzettend leuk en gezellig bestuur? De YAN vergadert elke zes weken om activiteiten te bespreken. Daarnaast wordt er ook regelmatig een gezellige borrel of bestuursactiviteit georganiseerd. Ben jij tussen de 20 en circa 35 jaar en lijkt jou dit wel wat? Laat het ons dan weten via alumni@utwente.nl.