UTAlumni NetwerkAgendaTHT alumni reünie
UT

THT alumni reünie

Wil je samen met je vrienden van je studietijd herinneringen ophalen en je oude faculteit of een nieuwe faculteit bezoeken?

Kom naar de THT alumni reünie op vrijdag 24 mei!

Het belooft een bijzondere dag te worden, met zowel de reünie als de viering van de 62e Dies Natalis van de universiteit.

REÜNIE

Hoofdbestanddeel van de reünie dit jaar is een rondleiding door de faculteit van jouw keuze. Het geeft je de kans om je oude faculteit opnieuw te leren kennen of juist om kennis te maken met een andere faculteit. De rondleiding wordt gegeven door masterstudenten, dus je krijgt first-hand informatie van de studenten zelf.

Wij regelen een programma, een locatie, een lekkere lunch en wat versnaperingen. Het enige dat jij hoeft te doen is al je studievrienden op te trommelen en je aan te melden!

DIES NATALIS

Het thema van de Dies Natalis van dit jaar is Hoop: de circulaire economie. In een wereld die snel verandert is duurzaamheid en circulariteit cruciaal. Bij het vormgeven van een betere toekomst spelen onderwijs en onderzoek op de UT een belangrijke rol.

De Dies lezing van 2024 wordt gegeven door de heer Mr. Ing. Jan Hendrik Dronkers, secretaris-generaal van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. In zijn rede gaat hij in op de ambities van het ministerie en de kansen en uitdagingen die hij voor de toekomst ziet.

Ook kun je een inkijkje verwachten van UT-onderzoekers Sissi de Beer en Devrim Yazan en B-IEM student Chantal Ermling in hun werk voor circulariteit. Traditiegetrouw worden er prijzen uitgereikt en is er na afloop een receptie. Het belooft een inspirerende en gezellige middag te worden!

Locatie: The Gallery Restaurant (Hengelosestraat 500, 7521 AN Enschede).

• 10:00 uur. Inloop met koffie en iets lekkers.
  • 10:30 uur. Rondleiding door de faculteiten (in vier groepen, door masterstudenten):
  • 12:00 uur. Terugkeer naar The Gallery Restaurant voor een fotomoment
  • 12:30 uur. Lunch
  • 13:30 uur. Presentaties en uitwisseling van ervaringen
  • 14.30 uur. Vertrek naar de Waaier voor de Dies Natalis
  • 15.00 uur. Start Dies Natalis
  • 16.00 uur. Receptie

De voertaal tijdens de reünie is Nederlands en tijdens de Dies Natalis Engels.

Ik kom graag naar de reünie

Nieuwsgierig naar wie zich heeft ingeschreven?

Kijk beneden naar de startjaar van je medealumni.

Gestart tussen 1964-1969

• E.J. de Bruijn