UTAlumni NetwerkAgendaS.V. Arago - Alumninetwerkborrel

S.V. Arago - Alumninetwerkborrel

Zoals in de afgelopen alumni-editie van de Focus al te lezen was, is alumnicommissie 'Impuls' dit jaar opnieuw opgestart, door en voor alumni. Het doel van Impuls is om alumni Technische Natuurkunde uit Enschede in contact te brengen met elkaar, contact tussen alumni en studenten te faciliteren, en hen op de hoogte te houden van recente ontwikkelingen binnen Arago en de opleiding.

Binnenkort zal met dit doel de eerste concrete activiteit plaatsvinden: een netwerkborrel. Omdat bij velen de contacten wat verwaterd zijn, en degenen die elkaar wel kennen vast veel bij te praten hebben willen we u hier ruim de mogelijkheid toe bieden onder het genot van een drankje. De netwerkborrel zal plaatsvinden op zaterdag 18 maart en begint om 19:00 in de huidige borrelruimte van Arago, de TAP, in Enschede. Wij zullen hier wat ijsbrekers verzorgen en de setting zal informeel zijn.

Naast de mogelijkheid om oude bekenden terug te zien en nieuwe mensen te ontmoeten, willen we ook dit moment gebruiken om te ontdekken waar alumni behoefte aan hebben in toekomstige alumni-activiteiten ten behoeve van het verdere verloop van Impuls. Om een indicatie van de opkomst te hebben willen we u vragen zich in te schrijven via onderstaande link.

Hopelijk tot 18 maart!

Namens de alumnicommissie 'Impuls',