UTFacultiesBMSDept HBEETMEventsSymposium | The Future of Managing Customer Experience

Symposium | The Future of Managing Customer Experience Followed by PhD Defense Yasin Sahhar

Koploper zijn in het begrijpen en managen van customer experience? Sluit aan bij het symposium The Future of Managing Customer Experience!"

De begrippen customer experience en customer journeys krijgen steeds meer aandacht onder B2B bedrijven. Maar wat houden deze begrippen in? Wanneer en hoe ervaren klanten eigenlijk voor, tijdens en na de aankoop? En als ik dat al weet, hoe kan ik als B2B bedrijf een customer journey ontwerpen en klantervaring positief beïnvloeden? En, hoe zorg ik ervoor dat klanten een positieve houden, ook in tijden van crisis?

Om tot deze inzichten te komen organiseert de Universiteit Twente (UT) een symposium waarin we vanuit verschillende gezichtspunten dieper ingaan op deze begrippen en wat het betekent voor B2B bedrijven. De UT heeft in samenwerking met onze partners The Next Organization, STEM, ExplainIT en dRural, vooraanstaande wetenschappers uit binnen- en buitenland en CEO/managers van bedrijven bereid gevonden hun kennis op dat gebied met u te delen. Het symposium is zo opgezet dat deelnemers en sprekers met elkaar tussendoor met elkaar in gesprek kunnen.

Het symposium wordt gemodereerd door Prof. Dr. Bart Nieuwenhuis. Na afloop van het symposium is het mogelijk om de promotieceremonie van Yasin Sahhar bij te wonen die zijn proefschrift  “Understanding & Managing Customer Experience in Practice” verdedigt.

Het symposium vindt plaats van 13:00 tot 16:15 op de campus van de UT in de Ravelijn, RA-3334. De verdediging van het proefschrift start om 16:30 en eindigt om 18:00 in de Prof. Dr. G Berkhoff- zaal Waaier 4. Tot slot, is er een receptie in de Waaier tot 20.00, waar u van harte welkom bent voor een hapje en drankje.

Datum en tijd: 2 September 2022, vanaf: 13:00-18:00

Programma


Symposium

The Future of Managing Customer Experience

Locatie: Gebouw Ravelijn, zaal RA-3334

13:00

Welcome and Opening

Prof.dr. Bart Nieuwenhuis
University of Twente

13:10

Cocreating transformative value propositions with customers experiencing vulnerability during humanitarian crises

Dr. Anu Helkkula
Hanken School of Economics

13:30

The perils and promises of managing customer experience

Prof.dr. Ali Yakhlef
Stockholm University

13:50

Service Robots in Healthcare: a blessing or a curse?

Prof.dr. Gaby Oderkerker-Schröder
Maastricht University

14:10

Break 

14:20

Learning to redesign customer journeys with companies and students in the master course Servitisation

Dr. Raymond Loohuis
University of Twente

14:40

VINUSE: A methodology for getting grip on customer value experience

The Next Organization

15:00

How to create and manage the perfect customer journey for your buyer persona(s)

ExplainIT

15:15

Why it is useful for manufacturing firms to understand customer experience

Willem de Vries
STEM - Industrial Marketing Community

15:30

Closing

Prof.dr. Bart Nieuwenhuis
University of Twente

15:45

Break




PhD Defense Yasin Sahhar

“Understanding and Managing Customer Experience in Practice: A Phenomenological Inquiry”

Locatie: Gebouw Waaier, Zaal 4 (Prof.dr. G. Berkhoff-zaal)

16:30

Laymen's talk

16:45

Defense

17:30

Graduation ceremony

18:00

Reception

De voertaal voor zowel het symposium als de promotieceremonie is Engels. 

Hoe te bereiken

De campus van de universiteit ligt tussen Enschede en Hengelo en is goed bereikbaar. Meer informatie - ook over de locaties van het symposium en de promotieceremonie - kunt u vinden op deze webpagina

Contact en vragen

dr. R.P.A. Loohuis MBA (Raymond)
Senior Lecturer

Partners

Registratie

Symposium | The Future of Managing Customer Experience Followed by PhD Defense Yasin Sahhar
Register