Koploper zijn in het begrijpen en managen van customer experience? Sluit aan bij het symposium The Future of Managing Customer Experience!"
De begrippen customer experience en customer journeys krijgen steeds meer aandacht onder B2B bedrijven. Maar wat houden deze begrippen in? Wanneer en hoe ervaren klanten eigenlijk voor, tijdens en na de aankoop? En als ik dat al weet, hoe kan ik als B2B bedrijf een customer journey ontwerpen en klantervaring positief beïnvloeden? En, hoe zorg ik ervoor dat klanten een positieve houden, ook in tijden van crisis?
Om tot deze inzichten te komen organiseert de Universiteit Twente (UT) een symposium waarin we vanuit verschillende gezichtspunten dieper ingaan op deze begrippen en wat het betekent voor B2B bedrijven. De UT heeft in samenwerking met onze partners The Next Organization, STEM, ExplainIT en dRural, vooraanstaande wetenschappers uit binnen- en buitenland en CEO/managers van bedrijven bereid gevonden hun kennis op dat gebied met u te delen. Het symposium is zo opgezet dat deelnemers en sprekers met elkaar tussendoor met elkaar in gesprek kunnen.
Het symposium wordt gemodereerd door Prof. Dr. Bart Nieuwenhuis. Na afloop van het symposium is het mogelijk om de promotieceremonie van Yasin Sahhar bij te wonen die zijn proefschrift “Understanding & Managing Customer Experience in Practice” verdedigt.
Het symposium vindt plaats van 13:00 tot 16:15 op de campus van de UT in de Ravelijn, RA-3334. De verdediging van het proefschrift start om 16:30 en eindigt om 18:00 in de Prof. Dr. G Berkhoff- zaal Waaier 4. Tot slot, is er een receptie in de Waaier tot 20.00, waar u van harte welkom bent voor een hapje en drankje.
Datum en tijd: 2 September 2022, vanaf: 13:00-18:00
Programma
SymposiumThe Future of Managing Customer ExperienceLocatie: Gebouw Ravelijn, zaal RA-3334 | |
13:00 | Welcome and OpeningProf.dr. Bart Nieuwenhuis |
13:10 | Cocreating transformative value propositions with customers experiencing vulnerability during humanitarian crisesDr. Anu Helkkula |
13:30 | The perils and promises of managing customer experienceProf.dr. Ali Yakhlef |
13:50 | Service Robots in Healthcare: a blessing or a curse?Prof.dr. Gaby Oderkerker-Schröder |
14:10 | Break |
14:20 | Learning to redesign customer journeys with companies and students in the master course ServitisationDr. Raymond Loohuis |
14:40 | VINUSE: A methodology for getting grip on customer value experienceThe Next Organization |
15:00 | How to create and manage the perfect customer journey for your buyer persona(s)ExplainIT |
15:15 | Why it is useful for manufacturing firms to understand customer experienceWillem de Vries |
15:30 | ClosingProf.dr. Bart Nieuwenhuis |
15:45 | Break |
PhD Defense Yasin Sahhar“Understanding and Managing Customer Experience in Practice: A Phenomenological Inquiry”Locatie: Gebouw Waaier, Zaal 4 (Prof.dr. G. Berkhoff-zaal) | |
16:30 | Laymen's talk |
16:45 | Defense |
17:30 | Graduation ceremony |
18:00 | Reception |
De voertaal voor zowel het symposium als de promotieceremonie is Engels.
Hoe te bereiken
De campus van de universiteit ligt tussen Enschede en Hengelo en is goed bereikbaar. Meer informatie - ook over de locaties van het symposium en de promotieceremonie - kunt u vinden op deze webpagina.