Campus App online

De officiële release van de University of Twente Campus app vond plaats tijdens de OAJ.

De Campus app is bedoeld voor iedereen op de campus. De Campus app wijst de weg naar afspraken, de dichtstbijzijnde parkeerplaats of andere interessante locaties op de campus. Daarnaast kan men de campus app ook gebruiken om op de hoogte te blijven van interessante events en contact te leggen met andere campus bezoekers via het message board.

De Campus app is voor het eerst met succes getest in een besloten testgroep tijdens de CuriousU Summerschool. Deelnemers ontvingen voorafgaand aan CuriousU een uitnodiging waarmee ze de campus app konden downloaden en een eigen persoonlijk CuriousU programma in konden laden. De tijdens CuriousU verzamelde gebruikersfeedback stelde ons in de gelegenheid om de app nog voor de openbare release op een aantal fronten te verbeteren.

Bekijk de video voor een korte sfeerimpressie en bezoek de Campus app productpagina voor meer informatie over de Campus app en installatie.