UTAlumni NetwerkNieuwsKijk Alumni Talks 2021 hier terug!

Kijk Alumni Talks 2021 hier terug!

Na een jaar van afwezigheid om welbekende redenen, keerde Alumni Talks afgelopen oktober terug in het Amphitheater van de Vrijhof. Het evenement, waarbij inspirerende alumni het podium krijgen om mede-alumni te vertellen over hun loopbaan en blik op de toekomst, trok een goedgevulde zaal met geïnteresseerde en enthousiaste alumni.

Als eerste spreker stond voorvechter van data-gedreven denken Rutger Rienks op het programma, die onder andere vertelde over zijn boek ‘Predictive Policing’, maar ook met herkenbare foto’s terugblikte op zijn tijd op de UT. LEGO Brickmaster Jonathan Bennink kwam als tweede aan het woord, en wist het publiek te boeien met zijn verhaal over hoe Nintendo en LEGO samen tot een uniek stuk speelgoed zijn gekomen. Als laatste betrad kunstenaar Peter Riezebos het podium. Met zijn enthousiaste verhaal overschreed hij zijn spreektijd grandioos, maar het publiek hing aan zijn lippen. Gelukkig was er na de presentaties nog genoeg ruimte om elkaar te spreken, tijdens de gezellige borrel in de Vestingbar.

Heb jij Alumni Talks gemist? Kijk dan nu de video's terug via onderstaande links!

Heb jij al een idee voor een leuke spreker voor volgend jaar? Laat het ons weten via alumni@utwente.nl