UTAlumni NetwerkNieuwsTweede editie Twente Alumni Lezingen een succes

Tweede editie Twente Alumni Lezingen een succes

Het is voorbij gevlogen: de tweede editie van de Twente Alumni Lezingen! Zeven UT-onderzoekers deelden dit voorjaar door heel Nederland de laatste ontwikkelingen op hun vakgebied met alumni. Ook deze editie mogen we weer een succes noemen, want de lezingen zijn door ruim 150 alumni bezocht! Kijk op onze website voor een sfeerimpressie van alle lezingen.

De lezingen en aansluitende borrels zorgden voor een waardevolle dialoog tussen de theoretische UT-onderzoekers en praktijkgerichte alumni; voor ons een van de grote waardes van een sterk alumninetwerk. Maar er werden ook veel herinneringen opgehaald aan ‘die goede oude tijd’, of, zoals een van de bezoekers zei: “Het is net alsof je weer even college hebt!”.

We hopen de alumni in het voorjaar van 2020 weer te mogen ontvangen bij de volgende editie van de lezingen. In de tussentijd ben je ook welkom bij een van onze andere activiteiten vanuit het Young Alumni Network, de Alumniverenigingen of een van de Alumnikringen. Kijk hiervoor regelmatig in onze agenda. Voor deze evenementen zijn we altijd op zoek naar inspiratie, dus weet jij een goede spreker, een interessant bedrijf of een ander onderwerp voor een activiteit, of wil je zelf eens een alumni bijeenkomst organiseren? Mail dan naar alumni@utwente.nl.

Twente Alumni Lezingen 2019
Deventer