UTAlumni NetwerkNieuwsReünie van ‘de ondernemende universiteit’, Lichtingen 1986 - 2009

Reünie van ‘de ondernemende universiteit’, Lichtingen 1986 - 2009

Al sinds de oprichting van de Universiteit Twente is student zijn meer dan studeren alleen. Besturen, sporten, organiseren, cultuur, feesten: je ontwikkelen op de campus gebeurt voor een belangrijk deel buiten de collegezalen. Nog steeds bewijzen staf, studenten en alumni dat dit ondernemende karakter in het DNA van de universiteit zit. En daar zijn we trots op!

Kom vrijdag 30 november naar de reünie van ‘de ondernemende universiteit’ (jaren 1986 t/m 2009). Kijk door de ogen van voormalig UT nieuws hoofdredacteur Bert Groenman terug op de bijzondere gebeurtenissen van jouw studietijd. En kijk door de ogen van talentvolle onderzoekers en studenten vooruit naar de toekomst. Aansluitend bezoeken we met alle andere gasten de 57ste Dies Natalis van de UT.

Kijk hier voor uitgebreide informatie en het programma