UTAlumni NetwerkAgendaTHT reunie 2021 - verplaatst

THT reunie 2021 - verplaatst

IN VERBAND MET DE RECENTE CORONAMAATREGELEN DIE ZIJN GETROFFEN DOOR DE OVERHEID, IS BESLOTEN OM DE THT REÜNIE TE VERPLAATSEN NAAR 21 MEI 2022. HIERMEE VALT DE THT REÜNIE SAMEN MET DE LUSTRUM ALUMNIDAG. U ZULT HIERVOOR VOLGEND JAAR EEN NIEUWE UITNODIGING ONTVANGEN.

THT REÜNIE

Bent u begonnen met studeren in de tijd dat de UT nog de THT was? Kom dan naar de THT reünie op 21 mei 2022! Iedereen die is begonnen in de periode 1964 tot 1986 is deze dag van harte welkom op de campus van de universiteit. Tijdens deze reünie krijgt u de kans om met oud-studiegenoten een blik terug in de tijd te werpen en daarnaast ook op de hoogte te worden gebracht van het reilen en zeilen van de Universiteit Twente heden ten dage. Tevens vindt op 21 mei 2022 de Lustrum Alumnidag plaats, waarmee er op deze dag dus nog meer festiviteiten zullen plaatsvinden op de UT campus.

DIES NATALIS

De dag voor de reünie kunt u aansluiten bij de Dies Natalis, waar de Universiteit Twente haar 60ste verjaardag zal vieren. Tijdens deze Dies zullen onder andere vier eredoctoraten worden uitgereikt, te weten aan Debra Roberts, co-voorzitter van het Intergovernmental Panel on Climate Change, cybersecurity expert Jaya Baloo, vooraanstaand theoretisch fysicus en prominent bestuurder in de Nederlandse Wetenschap Wim Saarloos en Prins Constantijn van Oranje-Nassau, Special Envoy voor TechLeap.nl. Voor meer informatie over het programma van de Dies gaat u naar de website van de Dies Natalis.

WAT GEBEURT ER MET MIJN AANMELDING?

Heeft u zich aangemeld voor de Dies Natalis? Uw aanmelding zal blijven staan. Voor de THT reünie zult u volgend jaar een nieuwe uitnodiging ontvangen.