Peter Bolscher (1972-2023)

Op woensdag 24 mei 2023 bereikte ons het droevige bericht dat op 51-jarige leeftijd onze gewaardeerde collega Peter Bolscher, na een kort ziekbed, is overleden.

Ondanks zijn ziekte overheerste zijn positieve levensinstelling. Hij voelde zich tot het laatste moment betrokken bij de Universiteit Twente. Peter is 11  jaar in dienst geweest van de Universiteit Twente. Hij was werkzaam als technicus bij het Departement DPM, faculteit ET.

Zijn collega’s en de studenten die hem gekend hebben zullen zijn vriendelijkheid, goedaardigheid, gedrevenheid en betrokkenheid zeer missen. We missen in Peter een creatieve inspirerende persoonlijkheid, maar bovenal missen wij een fijne collega.

We wensen zijn vrouw Martine, zijn dochter Tess, zijn ouders en verdere familie en vrienden veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.

In WH216 ligt een condoleanceregister, deze kan getekend worden voor wie daar behoefte aan heeft en zal daarna worden overhandigd aan de familie.

Namens alle medewerkers en studenten van de faculteit Engineering Technology,

Bart Koopman                                           Sebastian Thiede