Design for Additive Manufacturing Competition Doe mee aan de Design for Additive Manufacturing Competition

DPM, ET Faculty en Fraunhofer Innovation Platform for Advanced Manufacturing op de UT organiseren voor het eerst de Design for Additive Manufacturing Competition. We nodigen alle bachelor-, master- en masterstudenten van de UT uit om deel te nemen aan deze wedstrijd. Je wordt uitgedaagd om het meest artistieke of het meest functionele object te ontwerpen.

De top 5 ontwerpen uit elke categorie worden geprint op onze professionele 3D thermoplastic printer en tentoongesteld in het Horst Building in september 2023, waarbij medewerkers en studenten kunnen stemmen op hun favoriete onderdeel. Een jury zal ook de winnaars van de 2 categorieën bepalen. De winnaars worden in oktober bekendgemaakt in het Advanced Manufacturing Centre.

Om deel te nemen, dient u uw originele STL-bestand volgens de technische vereisten en een A1-poster met uw ontwerp uiterlijk 31 mei 23:59 uur in via de website. Na het indienen van het bestand zal feedback worden gegeven aan de kandidaten op de shortlist. Finalisten/geselecteerde studenten worden in juli bekendgemaakt op de wedstrijdwebsite en per e-mail.