HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenNieuw gebouw Contact Centre geopend op de UT waar studenten terecht kunnen met al hun vragen

Met een groot feest verwelkomde de UT de opening van het langverwachte Contact Centre. Het Contact Center is ontworpen als een centraal knooppunt waar aankomende en huidige studenten antwoorden op al hun vragen kunnen zoeken, waardoor een naadloze academische reis wordt gegarandeerd. In het Contact Centre zitten het Study Information Centre en CES-SAS (inclusief Student Services).

De openingsceremonie had een festivalthema. Studenten konden het totaal gerenoveerde Contact Center-gedeelte en -gebouw betreden. Het Contact Centre heeft tot doel de algehele studentenervaring te verbeteren door 1 centrale plek te bieden voor vragen over (bijvoorbeeld) toelating, huisvesting, visa en collegegeld. In het Contact Centre zitten deskundige collega’s die studenten kunnen helpen met het vinden van oplossingen voor hun vragen over allerlei onderwerpen. Door de juiste hulp te bieden, wil Contact Centre ervoor zorgen dat elke student gemakkelijk door de studie kan navigeren.

Tijdens het openingsevenement waren enkele medewerkers van het Contact Centre aanwezig om studenten te verwelkomen en de diensten van het Contact Centre toe te lichten. Als onderdeel van de festiviteiten konden studenten een stuk pizza halen, naar een DJ luisteren en een foto maken in de photobooth. Bovendien konden studenten terecht bij de nieuwe balie van Student Services en het Study Information Centre. Tijdens de opening bezochten bijna 800 studenten het Contact Centre.

Meer informatie over het Contact Centre.