HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenStudent Services en het SI verhuizen naar het Contact Centre

Student Services en het SI verhuizen naar het Contact Centre

Zowel Student Services als het Study Information Centre verhuizen 1 mei van de Vrijhof en de Spiegel naar het Contact Centre (de Boerderij).

Het Contact Centre biedt een goed zichtbare fysieke omgeving waar de (aankomende) studenten zich welkom en thuis voelen en persoonlijke aandacht kunnen krijgen bij hun vragen. Deze fysieke omgeving wordt zowel digitaal als telefonisch ondersteund. We vinden het belangrijk dat (aankomende) studenten correct geholpen worden en dus zorgeloos en tevreden hun tijd op de UT kunnen beginnen, vervolgen of beëindigen.

Het Contact Centre is centraal binnen de campus gelegen, aan de Boerderijweg 10. Het Contact Centre past perfect bij het strategische doel geformuleerd in Shaping 2030, namelijk "Shaping connections, proximity outside in and inside out."

Een centrale opening voor studenten zal in mei plaatsvinden. Voor medewerkers zal er een aparte opening georganiseerd worden op een latere datum.

Volg het laatste nieuws rondom de verhuizing op utwente.nl/students. Om een impressie te krijgen van het nieuwe Contact Centre, kun je deze animatie bekijken.