HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenZelftests voor COVID-19 beschikbaar om af te halen

Zelftests voor COVID-19 beschikbaar om af te halen

Zoals je wellicht gemerkt hebt, is het sinds afgelopen zondag niet meer mogelijk om gratis zelftests voor COVID-19 te bestellen via zelftestonderwijs.nl. Deze centrale levering is gestopt omdat het advies om wekelijks preventief te testen niet meer geldt. Als je klachten hebt, is het wel van belang om te testen, zodat je een eventuele besmetting snel opmerkt.

Als Universiteit Twente blijven we ook in de komende periode gratis zelftests ter beschikking stellen. Deze kan je tijdens kantooruren ophalen bij bij de servicebalies van Horst, Carre, Technohal, Ravelijn, Spiegel, Vrijhof, Bastille, Cubicus, Sportcentrum en ITC, of bij het gebouw Garage op de campus.

Zorg dat je een of enkele tests in huis hebt, zodat je niet naar de UT hoeft te komen op het moment dat je klachten hebt.