HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenAangepaste openingstijden en dienstverlening Universiteitsbibliotheek tijdens de kerstvakantie

De Universiteitsbibliotheek in de Vrijhof is open van dinsdag 27 december t/m vrijdag 30 december van 9.00-17.00 en gesloten van 24 t/m 26 december, 31 december en 1 januari.

Tijdens die week kun je gebruik maken van de studieplekken, projectruimtes en het ophalen van aangevraagde boeken, maar zorg ervoor dat je de boeken hebt aangevraagd voor vrijdag 23 december 16.00.

Van 27 t/m 30 december 9.00-17.00 is alleen de bibliotheek geopend binnen de Vrijhof. Je kan enkel gebruik maken van de zij-ingang (tegenover de Bastille). De coffee corner en de bibliotheek zijn open, maar de rest van het gebouw is gesloten (waaronder de studieplekken op vloer 3).

Aangepaste dienstverlening

De Universiteitsbibliotheek biedt aangepaste dienstverlening in de week van 24 december t/m 1 januari:

• 500 studieplekken zijn beschikbaar, inclusief die in de projectruimtes
  • Uitlenen van hardware is beschikbaar (zoals headphones en chromebooks)
  • Het ophalen van boeken is mogelijk (voor boeken aangevraagd voor 23 december 16.00)
  • De boeken in de open opstelling en de studieboeken (reference only) zijn beschikbaar
  • Reguliere uitleenservice en Interbibliothecair leenverkeer wordt hervat op 2 januari
  • De ITC bibliotheeklocatie is gesloten die week, en opent weer op 2 januari