HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenNieuwe Sport Leisure Management website voor Sport & Cultuur!

Nieuwe Sport Leisure Management website voor Sport & Cultuur!

Voor de kerstvakantie hebben wij het nieuwe Sports Leisure Management systeem aangekondigd. Vanaf dinsdag 1 februari is Sport en Cultuur overgegaan naar een volledig nieuwe gebruikersinterface en er komt een app voor het gebruik van het SLM systeem. Op 1 februari wordt de website dms.utwente.nl vervangen. De nieuwe naam van de website en app hebben wij op 1 februari naar onze gebruikers gecommuniceerd.

Vanaf 1 februari is ons verkoopsysteem daarom uit de lucht en is de dms.utwente.nl website niet meer bereikbaar.

Functionaliteiten
De nieuwe website en de app zijn ingericht voor het aanschaffen van abonnementen voor Sport en Cultuur en voor het reserveren van een activiteit. Hier kun je onder andere de UnionCard/CampusCard aanschaffen en je sportmogelijkheden uitbreiden met extra abonnementen (bijvoorbeeld Fitness & Groepslessen). Daarnaast reserveer je eenvoudig een tennisbaan, een tijdsslot in de fitness/groepsles of een plek bij het vrij zwemmen.

Verder kun je hier ook sportcursussen aanschaffen en aanmelden bij een sport- of cultuurvereniging. De nieuwe website en app zullen dit een stuk makkelijker en overzichtelijker maken dan voorheen!

Reserveren voor een activiteit
Voor het reserveren van een sportactiviteit wordt er gebruik gemaakt van ‘filters’. Elke sportactiviteit waarvoor je moet reserveren krijgt een ‘filter’, voorbeelden hiervan zijn: fitness,tennis, zwemmen, groepsles. Door het filter te selecteren waar jij voor wilt reserveren, krijg je direct de beschikbare opties te zien! Deze manier van reserveren werkt op de website en op de app. Hierdoor zie je alleen de sportactiviteiten waar jouw interesse naar uitgaat. De website onthoud deze voorkeursinstellingen.

Inschrijven voor een vereniging
Als je je wil inschrijven voor een vereniging, dan kun je dit eenvoudig doen onder het menu item ‘organisaties’. Onder het kopje ‘Registreer bij vereniging’ kun je vervolgens de vereniging selecteren waar je lid van wilt worden.

Instructiefilm
Bekijk onderstaande instructiefilm waarin wordt uitgelegd hoe het nieuwe systeem werkt.

Vragen?
Loop je ergens tegenaan of heb je vragen over het systeem. Neem gerust contact op met Sports and Culture via sports-culture@utwente.nl.