In Memoriam: Fabian de Bree Afgelopen dinsdag bereikte ons het onwerkelijke bericht van het plotselinge overlijden van onze student Fabian de Bree.

Met grote verslagenheid en droefheid hebben we kennis genomen van het plotselinge overlijden van onze master student Fabian de Bree. Hij overleed op maandag 10 januari 2022. Fabian werd slechts 22 jaar.

Fabian startte in 2018 met de bachelor Biomedische Technologie. Afgelopen zomer rondde hij deze succesvol af en in september startte hij met de master. Wij waarderen Fabian als een betrokken en actieve student, met een kritische en academische blik. Medestudenten omschrijven Fabian als een talentvolle jongen, met gevoel voor humor. Met een creatieve, open en nieuwsgierige houding, stond hij altijd klaar om anderen te helpen. Zowel studenten als docenten werkten erg graag samen met hem. Fabian zal enorm gemist worden.

Binnenkort wordt er een condoleanceboek in het TechMed Centre gelegd, waarin studenten, docenten en collega’s de mogelijkheid krijgen om nabestaanden te condoleren of een persoonlijke herinnering aan Fabian te delen.

We houden Fabian, zijn familie, vrienden, studiegenoten en naasten die hem lief hebben, in onze gedachten. We betuigen onze oprechte deelneming in deze tijd van groot verlies.

Jennifer Herek

Decaan faculteit Technische Natuurwetenschappen