Kick-In 2021

De Kick-In is de officiële introductieperiode van de Universiteit Twente voor alle nieuwe Bachelor, (pre-)Master en Exchange studenten. Dit jaar zal de Kick-in plaatsvinden van 25 augustus tot en met 2 september 2021. Het is de perfecte mogelijkheid om de universiteit, de campus, de stad Enschede en alle verschillende verenigingen die de Universiteit Twente rijk is te leren kennen. In het kort: het is jouw mogelijkheid om je horizon te verbreden!

De Kick-In wordt georganiseerd door zes studenten en wordt elk jaar tot een succes gebracht met de hulp van vele crew leden, doegroepouders en mentoren. Zonder hen zou het niet mogelijk zijn om zo’n evenement te organiseren voor 2500 nieuwe studenten. Wil jij ook onderdeel zijn van dit grote evenement? Wij zijn nog op zoek naar crew leden en mentoren, dus schrijf je in op onze website!