HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenShaping 2030 Inclusion is op zoek naar Nederlandse Eerste Generatie studenten

Shaping 2030 Inclusion is op zoek naar Nederlandse Eerste Generatie studenten

Eerste Generatie studenten zijn studenten die als eerste van hun familie naar een HBO of Universiteit gaan. Dat kan ertoe leiden dat je je onwennig voelt op de universiteit, te maken hebt met verschillende verwachtingen vanuit je ouders en/of andere problemen.

Bekende voorbeelden van Eerste Generatie studenten zijn onze fictie-heldin Matilda, Einstein en Michelle Obama. Ben jij toevallig een Nederlandse Eerste Generatie student? En herken je sommige van de bovengenoemde problemen? Je zou ons enorm helpen als je je ervaringen wilt delen! Mail je contactgegevens (naam, e-mail, telefoonnummer) naar  a.h.enklaar@utwente.nl, dan nemen we contact met je op voor een interview. Met jouw hulp kunnen we de volgende generatie Eerste Generatie studenten aan onze Universiteit helpen!

Mail voor meer informatie over het project naar a.h.enklaar@utwente.nl!