HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenInternationaal Special Olympics hockeytoernooi naar UT

Internationaal Special Olympics hockeytoernooi naar UT

Tijdens de Special Olympics Nationale Spelen 2022 in Twente is de Universiteit Twente het strijdtoneel voor het Special Olympics Invitational Field Hockey Tournament, het internationale toptoernooi voor G-hockey.

Twaalf Europese landen vaardigen in juni 2022 hun nationale G-teams af naar de hockeyvelden van Drienerlo op de campus.

Special Olympics Nationale Spelen
Het toernooi vindt plaats tijdens de Special Olympics Nationale Spelen, dat Twente van 10 tot en met 12 juni 2022 organiseert. Dit is het grootste landelijke sportevenement voor mensen met een verstandelijke beperking. Het Olympische dorp wordt gehuisvest op de campus en bovendien vinden er diverse nevenevenementen plaats op het UT-terrein.

Meer info: www.specialolympics2022.nl.