HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenOnline Open Days gewaardeerd met een 8,3 door studiezoekers

Online Open Days gewaardeerd met een 8,3 door studiezoekers

We evalueren altijd de (online) open dagen zodat we meer inzicht krijgen in hoe deze gewaardeerd worden door studiezoekers. Dit doen we door een vragenlijst uit te sturen. We hebben terugkoppeling ontvangen van 347 personen. Mooi nieuws: deze open dagen kregen wederom een hoger cijfer: een 8.3 ten opzichte van een 8.0 de vorige keer. Opleidingssessies werden hoger gewaardeerd met gemiddeld een 8.5 ten opzichte van een 8.3 de vorige keer. Een resultaat waar we met ruim 600 medewerkers en studenten hard voor hebben gewerkt, met overtuiging en goede samenwerking.

Uiteraard zijn er uitgebreide dashboards beschikbaar, deze vind je hier op de support site OOD.

Intern ook geëvalueerd: hoe hebben medewerkers en studenten de Online Open Days ervaren?

Overall zijn de meewerkende studenten en medewerkers tevreden over de projectcommunicatie, de geleverde hardware en ondersteuning. Dat waren drie belangrijke aandachtspunten voor ons. Op de vraag wat we in de toekomst online moeten organiseren en wat offline (of hybride) wordt vooral benoemd om sfeer en demo’s offline te doen. Voor de opleidingssessies en andere basisinformatie wordt vaak gesuggereerd om deze online te houden. De mogelijkheid om 1 op 1 met aankomende studenten te praten, wordt erg gewaardeerd en zou vooral offline een plekje moeten krijgen in het programma.

Voorbereiding op wervingsevenementen najaar en verder

De uitkomsten van beide enquêtes zijn erg waardevol voor de voorbereiding op de plannen voor het komende collegejaar. Deze informatie gaan we verrijken met input uit de faculteiten. Dit alles wordt verwerkt tot een breed gedragen plan voor de wervingsevenementen in 2021-2022.

Voor nu kijken we wederom terug op een geslaagde editie! Iedereen nogmaals bedankt voor zijn of haar bijdrage aan deze geslaagde editie. We kijken met belangstelling uit naar de samenwerking in het najaar.