Wellbeing initiatieven

Zoals jullie allemaal weten is studentenwelzijn een hot topic. Jouw welbevinden is essentieel om optimaal te kunnen genieten van je studentenleven en daarom erg belangrijk voor de Universiteit Twente.

Student Affairs Coaching & Counselling (SACC)

In deze uitdagende tijden willen de Studentenpsychologen van SACC (Student Affairs Coaching & Counselling) je op alle mogelijke manieren ondersteunen. Bezoek de website Wellbeing (EN) voor meer informatie, tips en adviezen over mentale gezondheid tijdens COVID-19.

Student Wellbeing-platform

Dit is tevens een uitnodiging om lid te worden van het online Student Wellbeing-platform. Hier vind je informatie en video's over de dienstverlening van studentenpsychologen, mentale gezondheidsthema's, praktische tips, nuttige links en oefeningen. Als je wilt weten hoe je je eigen geestelijke gezondheid kunt verbeteren of als je advies wilt over hoe je je vrienden kunt helpen, meld je dan aan. Je kunt jezelf inschrijven via deze link

Student Union

Wilde jij altijd al de erg koude Wim Hof methode proberen? Of ben je klaar met het thuiswerken en zou je graag een wandeling willen maken, maar mis je een ‘Walking Buddy’?

Welbeing themaweken ‘Op Adem Komen’

Vanaf 19 april starten de Welbeing themaweken ‘Op Adem Komen’. Tijdens deze themaweken worden verschillende leuke activiteiten en workshops aangeboden zoals lachworkshops en Bob Ross schilderworkshops. Ook kun je je aanmelden voor een Walking Buddy programma zodat je gezellig met een buddy kunt gaan wandelen in de prachtige Twentse omgeving.

Bekijk het complete overzicht van activiteiten op de website van de themaweken ‘Op Adem Komen’.