Zeven nieuwe challenges wachten op jou

De UT opent nog eens zeven extra challenges bij de ECIU University en daagt jou uit om mee te doen. Wil jij bijdragen aan de inzet van big data in de verbetering van zorgkwaliteit? Of wil jij je licht laten schijnen over alternatieven voor wegwerpbekers tijdens festivals en grote events? En wat zou je nog meer kunnen doen met de grond onder zonnepalen? Zomaar een greep uit het aanbod waar jij je voor kan inzetten. Neem een kijkje op het platform en kies jouw challenge voor 14 februari

Vanaf 1 maart werk je in een multidisciplinair en internationaal team (3 tot 6 studenten) aan de real-life challenge van jouw keuze. Dit is dé manier om in deze huidige coronatijd toch in contact te komen met andere, Europese medestudenten. Je combineert je leerervaring met je studie, maakt kennis met het echte werkveld en ontwikkelt nieuwe skills en vaardigheden.

Start en duur

• Aanvang challenge: 1 maart
  • Uiterlijke aanmelddatum: 14 februari
  • Tijdsinvestering: drie maanden op parttime basis

Goed om te weten

De uitdagingen zijn gericht op masterstudenten en derdejaars bachelorstudenten. Elke challenge duurt ongeveer drie maanden en is gelijk aan 6 EC. Studenten besteden ongeveer 168 uur aan een challenge, dat is 56 uur per maand en dus 14 uur per week. Dit is een gemiddelde. In sommige weken kan het minder zijn en in andere weken meer, afhankelijk van de fase van het project en je eigen schema.

Over ECIU University

ECIU University is een nieuwe, virtuele Europese universiteit in oprichting en bestaat uit twaalf universiteiten verdeeld over Europa en één associate partner uit Mexico.