Activisme in het acadmisch jaar 2020/2021

De studentengemeenschap van de Universiteit Twente wordt volledig gevoed door gemotiveerde studenten. Zij leiden de verenigingen en organiseren alle evenementen.

Of het nu gaat om een fulltime bestuursjaar bij een studievereniging of een kleine commissie bij een sportvereniging; studentenactivisme is van groot belang om de studentengemeenschap op onze universiteit draaiende te houden. Bovendien draagt activisme ook sterk bij aan je eigen persoonlijke ontwikkeling. Activisme leert je een heleboel vaardigheden die je niet uit je academische graad haalt!

Daarom blijft de Student Union alle verenigingen en studenten steunen die van deze universiteit een levendige plek maken. Zeker in deze onzekere tijden.

Alle verenigingen zijn momenteel op zoek naar nieuwe bestuurs-, comité- of teamleden. Kijk hieronder in het activisme marktboekje voor informatie over de verschillende verenigingen.