HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenEerste online afstudeerder voor Sustainable Energy Technology

Eerste online afstudeerder voor Sustainable Energy Technology De coronacrisis vraagt om flexibiliteit

Wouter Voorberg, masterstudent Sustainable Energy Technology, verkreeg gisteren zijn masterdiploma na een online verdediging. Hij presenteerde zijn thesis 'Modelling cooling systems in electric vehicles'. Niet met het hele ritueel van familie en vrienden in de zaal, maar alleen in zijn kamer al pratende tegen een beeldscherm. Elders luisterden de afstudeercommissieleden naar zijn presentatie. Wellicht ook eenzaam, maar zeker niet alleen!

Wouter over deze bijzondere ervaring: "Je mist wel het hele ritueel omtrent afstuderen, maar ondanks dit alles ging alles zeer voorspoedig. Natuurlijk waren de vragen van de commissieleden niet minder lastig, maar de verdediging ging mij goed af. Ik kreeg een 8."

Jim Kok, opleidingsdirecteur en lid van de afstudeercommissie: "Dit was ook een eerste ervaring voor mij en de andere commissieleden (Prof. Ter Brake en Dr. Dhalle). We waren blij verrast dat het erg dichtbij een live-toetsing kwam, ondanks dat het publiek ontbrak. Wouter 's fysieke presentatie en dat publiek werd zeker gemist, maar hij heeft het erg goed gedaan. We kunnen bevestigen dat we hem stevig bevraagd hebben en dat hij onze vragen goed kon beantwoorden. We hebben er zeker een goede nieuwe Master of Engineering in Sustainable Energy Technology bij en we wensen Wouter succes in zijn verdere carrière!"

Onze felicitaties gaan uit naar Wouter en we wensen hem succes met het vinden van een mooie baan!