De storing met de paslezers van de warme drankenautomaten is opgelost, de automaten werken weer.
De mogelijkheid bestaat nog wel dat je bij een eerste keer gebruik de melding ‘payment failed’ krijgt. In dat geval is het verzoek om nog een keer het product uit te vragen, waarna uitgifte alsnog zal volgen.
Datum & tijd update: 1 augustus 2019, 14.00 uur
----------------------------------
Update #1: storing Warme drankenautomaat
De storing met de paslezers is helaas nog niet verholpen. Monteurs zijn inmiddels ter plaatse om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Storingen hoeven niet meer apart gemeld te worden aangezien het alle warme drankenautomaten betreft.
Dank voor jullie geduld en begrip.
Datum & tijd update: 1 augustus 2019, 09.30 uur
-------------------------------------
Storing Warme drankenautomaat
Er is op dit moment op het hele UT terrein een storing met de paslezer van de machines. Douwe Egberts is bezig de oorzaak op te sporen en probeert dit zo snel mogelijk te verhelpen.
Datum & tijd: 31 juli 2019, 15.00 uur