HomeOnderwijsOnderwijs voor professionalsEvenementenInfosessie Master Course Succesvol Servitiseren

Infosessie Master Course Succesvol Servitiseren

Op donderdag 17 juni van 10:15 uur tot 11:30 uur vindt er een online informatiebijeenkomst plaats voor de deeltijd Master Course Succesvol Servitiseren. Hier kunt u inhoudelijke vragen stellen aan de programmamanager van de opleiding en kennismaken met huidige deelnemers van de Master Course.

Servitiseren: wat is het?

Servitiseren: het uitbreiden van het producten- en dienstenaanbod met slimme diensten om zo de marktpositie te verstevigen én de klant echt iets extra’s te kunnen bieden. Smart industriële technologieën zijn hierbij onmisbaar.

Succesvol Servitiseren

Deze master course helpt jouw organisatie met het ontwikkelen van een ambitieuze serviteringsstrategie die de marktpositie van jouw organisatie blijvend verbetert.

Voor al die organisaties die hulp kunnen gebruiken bij het transformeren van hun organisatie heeft de UT de master course ‘succesvol servitiseren’ ontwikkeld. In 10 weken helpen docenten van het Professional Learning & Development Centre en studenten van de masteropleiding Business Administration van de faculteit Behavioural, Management and Social Sciences (BMS) jouw organisatie met het ontwikkelen van een ambitieuze serviteringsstrategie die de marktpositie van jouw organisatie blijvend verbetert.

Infosessie Master Course Succesvol Servitiseren
Registreer
Chat offline (info)
Om deze functionaliteit te gebruiken: