UTFaculteitenTNWEvenementenJoint research day - Tampere University & University of Twente

Joint research day - Tampere University & University of Twente Travel voucher deadline

Joint Research day

De faculteit Geneeskunde en Gezondheidstechnologie (MET) van Tampere University (TAU) en het Technisch Medisch Centrum van de Universiteit Twente (UT) hebben wederzijdse interesse getoond in het versterken van de samenwerking tussen de instellingen op het gebied van onderzoek, onderwijs en innovatieactiviteiten. Op basis van een bezoek van een delegatie van het TechMed Center aan de MET-faculteit in oktober 2022 zijn de eerste samenwerkingsgebieden geïdentificeerd en zijn de eerste plannen voor verdieping van de samenwerking opgesteld. Als volgende stap willen we de samenwerkingsacties verbreden en verdiepen.

Beide instellingen hebben al ervaring met interne Onderzoeksdagen. Om kennisuitwisseling en matchmaking te stimuleren, organiseren we op 4 april 2023 een online Joint Research Day met geselecteerde thematische talks en matchmaking-sessies. Dit moet een start zijn voor meer diepgaande discussies over samenwerkingsgebieden.

Tijdlijn

25 januari

Oproep voor abstracts & registratie online

8 maart

Deadline uploaden abstracts

20 maart

Communicatie toegewezen tijdslots aanvragers

Joint Research day

Oproep voor Samenwerking voorstel vouchers online

Deadline uploaden Samenwerking voorstel vouchers

Communicatie toegewezen  Samenwerking voorstel vouchers

Tampere Universiteit - Faculteit Geneeskunde en Gezondheidstechnologie

De Faculteit Geneeskunde en Gezondheidstechnologie (MET) zet zich in voor onderzoek van wereldklasse en het leveren van hoogwaardig onderwijs op het gebied van biomedische technologie, biotechnologie, geneeskunde en gezondheidstechnologie. We voeren internationaal geprezen fundamenteel en toegepast onderzoek uit.

Universiteit Twente - Technisch Medisch Centrum Instituut

Het Technisch Medisch Centrum (TechMed Centre) is een toonaangevende innovatiehub die invloed heeft op de gezondheidszorg door uitstekende onderzoeks-, innovatie- en onderwijsprogramma's. Het is uitgerust met de modernste infrastructuur, variërend van onderzoekslaboratoria, preklinische proefopstellingen tot gesimuleerde ziekenhuisomgevingen.