MedTech Business Event

Tijdens het MedTech Business Event, dat plaatsvindt op donderdag 3 november, ligt de focus op het versnellen van MedTech-innovaties. Met de juiste financieringsbronnen, faciliteiten en een krachtig netwerk kunnen innovaties en startups de volgende stap zetten. In verschillende sessies besteden we aandacht aan het financieringslandschap voor MedTech bedrijven in Twente, organiseren we een Angel Meetup en laten we zien hoe spin-offs ontstaan op de Universiteit Twente. Wilt u met uw MedTech-innovatie de grens over? Kom dan naar de infosessies over internationalisering. Ontdek welke weg u moet volgen om te voldoen aan de Europese of Amerikaanse medische voorschriften. Hoe betreedt u succesvol de Duitse markt? En: wat kunnen we leren van de medische innovatieclusters in Frankrijk? Maak op deze dag gebruik van het matchmaking platform om je netwerk uit te breiden en de juiste connecties te leggen. Dit is de plek waar corporate, startups en investeerders elkaar ontmoeten.

Bezoek onze website: www.medtechtwenteweek.nl voor het programma, sprekers en meer
Click here

Voor wie

Dit evenement is bedoeld voor:

• Ondernemende onderzoekers
  • Innovatiemanagers van innovatieafdelingen Kenniscentra/ziekenhuizen (TTO)
  • Bedrijfsontwikkelaars
  • Bedrijf - startups (<5 jaar)
  • Andere bedrijven
  • investeerders
Koop nu je ticket voor het MedTech Business Event! Bezoek de website van MedTech Twente en schrijf je in!
Click here

MedTech Twente Week

De eerste editie van de MedTech Twente Week vindt plaats van 2 t/m 4 november 2022. Het succes van het bestaande Techmed Event is uitgebouwd tot een breed meerdaags programma voor verschillende doelgroepen uit het MedTech ecosysteem. Door deze stakeholders zoals onderzoekers, ondernemers, artsen, investeerders en andere experts bij elkaar te brengen, kunnen we MedTech-innovaties nog sneller doorvoeren. Het blijkt immers dat MedTech-innovaties een van de meest uitdagende en langdurige marktintroducties zijn.

Bekijk de TEASER

ORGANISATIe

Dit event wordt georganiseed door partners van het MedTech Cluster Twente (Novel T, University of Twente - TechMed Centre, World Trade Center Twente, Kennispark Twente en Oost NL).