UTFaculteitenETNieuwsOproep: zomercursussen voor CuriousU PRO

Oproep: zomercursussen voor CuriousU PRO

CuriousU PRO is een summerschool met diverse cursussen voor professionals. Hiervoor hebben de CuriousU summer school en Professional Learning and Development Centre (PLD) voor de 2e keer de handen ineen geslagen.

CuriousU PRO zal plaatsvinden tussen 28 augustus en 2 september 2022 op de campus van de Universiteit Twente, in het UPark Hotel. De duur van de cursussen zal variëren tussen 2-3 dagen. Dit jaar zijn de belangrijkste thema's:

• Digital Transformation
  • Energy Transition
  • Safety & Cyber Security

met een overkoepelend verband met Transforming Skills.

Stuur jouw voorstel in

Hierbij doen we een oproep aan alle UT-academici die geïnteresseerd zijn om een cursus te geven deze zomer. Maak dit kenbaar door vóór 27 maart 2022 (23:59) een voorstel van 1 pagina in te dienen bij curiousu@utwente.nl. Het voorstel moet geschreven zijn in het Engels en dient te bevatten:

• Contactgegevens van de cursusleider (naam, faculteit, e-mailadres)
  • Cursusinformatie (titel, cursusduur, doelpubliek, bijpassende CuriousU PRO thema)
  • Cursusonderwerpen en beschrijving
  • Betrokken academisch personeel & bedrijven of externe stakeholders (indien van toepassing)

Daarnaast vragen we je een duidelijke beschrijving van de doelgroep te geven. Uiterlijk 31 maart wordt er contact opgenomen over de resultaten van de selectieprocedure.

Ik wil graag een cursus geven!

Mail nu

Ondersteuning door CuriousU

Alle cursusleiders kunnen ondersteuning verwachten van CuriousU en PLD met betrekking tot marketing & communicatie, het beheren van inschrijvingen en het boeken van faciliteiten (hotelkamers, klaslokaal). Elke cursus ontvangt een klein budget voor de organisatie van de cursus.

Contact

Wil je meer weten over CuriousU PRO, of heb je vragen over het indienen van een voorstel? Neem dan contact op met curiousu@utwente.nl.