UTFaculteitenEEMCSNieuwsMariëlle Stoelinga tijdelijk benoemd tot Scientific Director Life Long Learning (LLL)

Met ingang van 1 januari 2023 is Mariƫlle Stoelinga, hoogleraar risicomanagement voor high-tech systemen, voor een periode van twee jaar benoemd tot Scientific Director Life Long Learning binnen de faculteit EEMCS.

Mariƫlle zal in deze rol, onder verantwoordelijkheid van het faculteitsbestuur, het proces vormgeven dat leidt tot een concrete visie en strategie op het gebied van LLL binnen de faculteit. De visie vanuit de faculteit zal aanhaken bij het centrale UT-beleid op Life Long Learning, dat momenteel wordt vormgegeven. Daarnaast worden de visie en strategie ook afgestemd met de zusterfaculteiten, in het bijzonder Engineering Technology en Behavioural and Management Sciences.