UTVrijhof CultuurAgendaA Midsummer Night's Dream

A Midsummer Night's Dream Cultuurverenigingen MSO & Primo Ballerino

Een magische reis samen met orkest MSO en de balletdansers van Primo Ballerino

Ervaar de betovering van Shakespeare's tijdloze meesterwerk als nooit tevoren wanneer de studentenverenigingen Musica Silvestra Orkest (MSO) en Primo Ballerino hun krachten bundelen om het ballet "Midzomernachtsdroom" te presenteren.

Dompel jezelf onder in een wereld waar de etherische melodieën van Felix Mendelssohn tot leven komen, dankzij de adembenemende live uitvoering door het MSO. De meesterlijke interpretatie door het orkest van Mendelssohns suggestieve composities voegt een rijke en dynamische laag toe aan het magische rijk van feeën, geliefden en ondeugende geesten.

Door Primo Ballerino komt het podium tot leven met de gratie en precisie van balletdansers, die een verhaal van liefde, fantasie en eigenaardigheid weven. Kijk hoe het tijdloze verhaal zich ontvouwt door de naadloze mix van Mendelssohns orkestrale meesterwerken en de betoverende choreografie van de getalenteerde dansers van Primo Ballerino.

Deze samenwerking overschrijdt de grenzen van muziek en dans en creëert een betoverende fusie die de essentie van Shakespeares klassieker weergeeft. Van de delicate pas de deux tot de levendige feeënfestiviteiten, elk moment is een harmonieuze viering van artisticiteit en verhalen vertellen.

Locatie: Schouwburg Hengelo

Een onvergetelijke show vol culturele pracht en praal op 9 en 10 juni 2024 in Schouwburg Hengelo. Reserveer nu je tickets en laat je meeslepen op een magische reis die de tijd overstijgt en een blijvende indruk achterlaat op je hart en ziel.

Meer informatie op mso.utwente.nl

Prijzen