Dance Show Cultuurvereniging Break-Even

Een reis van zelfontdekking en empowerment

Binnen het meeslepende verhaal van "Breaking the Illusion: Dystopian Awakening", confronteert Break-Even een geromantiseerd utopia. Om deze façade te verbrijzelen, moeten ze de confrontatie aangaan met de harde realiteit die ten grondslag ligt aan de ideologische illusie en ondanks mogelijke tegenslagen een opstand leiden. De leden verkennen hun talenten en dragen bij aan de dynamische choreografie die de verhaallijn van de show voortstuwt. "Breaking the Illusion" gaat niet alleen over dans; het gaat over het uitdagen van percepties, het omarmen van authenticiteit en het stimuleren van veerkracht bij tegenslagen. Door deze show nodigt Break-Even toeschouwers uit om mee te gaan op hun reis van zelfontdekking, empowerment en rebellie tegen de status quo en een conformerende samenleving.

Dè hiphop- en breakdancevereniging van de Universiteit Twente. Bij Break-Even krijgen leden de kans om hun dansvaardigheden aan te scherpen, zich vrij te uiten en deel uit te maken van een hechte gemeenschap. Leden van alle niveaus kunnen hun talenten verkennen en ontwikkelen onder begeleiding van ervaren mentoren en instructeurs.

Studenten met UnionCard€ 3,-
Anderen€ 5,-