UTDienstenHRCTDZoekmachineoptimalisatie (SEO) en schrijven voor het web

Zoekmachineoptimalisatie (SEO) en schrijven voor het web

Hoe zorg je ervoor dat je doelgroep je op Google vindt? En wat zijn de do's en don'ts voor het schrijven van website-teksten

In 90 minuten geven we je een overzicht van de belangrijke basics om je website beter vindbaar te maken op het internet en om de informatie voor je doelgroep te verbeteren.

• Cursus is voor

Studenten en medewerkers die met het Content Management Systeem Webhare werken om websites van de UT te beheren.

• Datum

Gemiddeld vier keer per jaar. Zie data onderaan in registratieformulier.

• Tijd

90 minuten. Daarna is de docent nog aanwezig voor (individuele) vragen.

• Locatie

Gebouw Spiegel bij Marketing & Communication. De exacte locatie staat in de bevestigingsmail. Het is ook mogelijk online aan te sluiten (via Teams). Geef je voorkeur op in het registratieformulier. Indien je voor online kiest zul je enkele dagen voor de cursus de Teams-link ontvangen.

• Cursus kosten

• Maximaal aantal deelnemers

8 op locatie, oneindig online

• Trainers

Anne Heining (UT-brede training) of Jessica van Loenen (sessies specifiek voor Marketing & Communication)

• Cursus materiaal

Je ontvangt de Powerpoint presentatie indien gewenst op paier tijdens de cursus. De digitale versie is achteraf ook beschikbaar.

• Good to know

Je hebt geen laptop nodig. De taal is afhankelijk van de deelnemers, Engels of Nederlands. De slides zijn altijd in het Engels.

Neem voor vragen contact op met een van de trainers.

Schrijf in voor:
Zoekmachineoptimalisatie (SEO) en schrijven voor het web
May 2024
Medewerker of student bij de Universiteit Twente?

Jouw gegevens