UTFaculteitenBMSNieuwsOnderzoeksproject SPACE4ALL van start - goedgekeurd door Nederlandse onderzoeksraad NWO

Onderzoeksproject SPACE4ALL van start - goedgekeurd door Nederlandse onderzoeksraad NWO Open competitie domein Science M-programma

Het NWO-domeinbestuur Wetenschap heeft tweeëntwintig subsidieaanvragen in het programma Open Competitie Domeinwetenschap-M goedgekeurd. Twee van de aanvragen die goedkeuring kregen zijn afkomstig van de Universiteit Twente. Een daarvan heet SPACE4ALL, dat wordt geleid door Monika Kuffer en Mariana Belgiu van de faculteit Faculty of Geo-information Science and Earth Observation (ITC) en Anne Dijkstra van de faculteit Behavioural, Management and Social Sciences (BMS).

Voor meer informatie, klik hier voor het Engelstalige bericht, SPACE4ALL RESEARCH PROJECT LAUNCHED