UTFaculteitenBMSNieuwsOpening Academisch Jaar (OAJ) op UTournee

Opening Academisch Jaar (OAJ) op UTournee

Buitengewone tijden vragen om creatieve oplossingen

Voor de Universiteit Twente is de opening van het Academisch Jaar traditioneel een waardevolle manier om elkaar te ontmoeten, opnieuw te verbinden en bij te praten. We houden deze traditie in ere en hebben besloten om het motto 'op de campus indien mogelijk, online indien nodig' ook toe te passen op ons OAJ 2020-2021.

Sinds maart is de UT-community zich nog meer bewust geworden van wat echt belangrijk is: de connecties die we met elkaar delen. We verlangen naar spontane interactie, het ontmoeten van nieuwe mensen, het delen van een lach bij de koffieautomaat en het gepassioneerd praten over het werk dat we doen. Saamhorigheid is een essentieel element in het ontwikkelen van talent en het leveren van kennis om de uitdagingen van vandaag en morgen aan te gaan.

De UT presenteert met trots de OAJ op UTournee, een unieke digitale tour op onze campus. Onze presentator is Lieven Scheire - half wetenschapper, half komiek. Samen met drie UT-studenten als zijn co-hosts ontmoet hij medewerkers en studenten en deelt hij een schat aan inspirerende verhalen. En natuurlijk staan zij stil bij de traditionele items van de OAJ, zoals de prijzen en muziek.

Impressie

drs. J.G.M. van den Elshout (Janneke)
Persvoorlichter (aanwezig ma-vr)