UTFaculteitenBMSDept HBEIEBISNewsSRC LAB: Laboratorium voor duurzame en veerkrachtige circulaire economie is geopend

Met veel plezier kondigen we de opening aan van ons "Sustainable and Resilient Circular Economy Laboratory: SRC Lab" met het initiatief van Devrim Yazan en Yifei Yu van de afdeling IEBIS/HBE van de faculteit BMS.

Het SRC Lab dient als een online ervaringsgerichte leeromgeving waar uitdagend leren plaatsvindt in een interdisciplinaire setting. Het is een modulaire serious game opzet, dus docenten van verschillende opleidingen kunnen samenwerken met het SRC Lab om nieuwe spelmodules te ontwikkelen voor duurzaamheidsonderwijs en studenten kunnen levensechte uitdagingen op het gebied van veerkracht en duurzaamheid aangaan door het implementeren van circulariteitsoplossingen.

Lees verder in het Engelstalige bericht.