Als alumnus krijg je van ons regelmatig e-mails over het laatste UT-nieuws of aankomende events en ontvang je van ons het driejaarlijkse magazine via de post. Om zo goed mogelijk gebruik te kunnen maken van alle diensten van de Universiteit Twente en het Alumnibureau, is het daarom belangrijk dat jouw contactgegevens up to date zijn.
Als alumnus van de Universiteit Twente kun je jouw (nieuwe) adresgegevens op drie verschillende manieren aan ons doorgeven:
Als je bent ingelogd op de alumniportal zie je op het hoofdscherm de portlet ‘Persoonlijke gegevens’. Je kunt daar al je gegevens en voorkeuren aanpassen, zo ook je adresgegevens. Als je je inloggegevens van de alumniportal kwijt of vergeten bent kunt je de inloggegevens opnieuw aanvragen.
Alle Universiteiten in Nederland zijn aangesloten bij de POST NL - verhuisservice. Verhuis je binnen Nederland en maak je gebruik van deze service, dan kun je dus de Universiteit Twente aangeven als één van de instellingen waar je adreswijziging aan doorgegeven moet worden.
Als je niet zeker weet of het alumnibureau over jouw correcte adresgegevens beschikt, kun je deze via deze website aan ons doorgeven. Gebruik dit formulier om je gegevens door te geven.
Post ontvangen
Via dit formulier kun je je instelling voor het ontvangen van post aanpassen. Indien je geen post meer wilt ontvangen van de UT, kies dan voor stopzetten. Indien je weer post van de UT wilt ontvangen en dus je bezwaar tegen post ontvangen wilt opheffen, kies dan voor bezwaar opheffen.
Heb je een andere vraag, mail ons dan op alumni@utwente.nl.