Alumni van de Universiteit Twente alumni ontvangen e-mails over het laatste UT-nieuws of aankomende eventen, ook ontvangen ze het driejaarlijkse magazine via de post. Om zo goed mogelijk gebruik te kunnen maken van alle diensten van de Universiteit Twente en het Alumnibureau, is het belangrijk dat jouw contactgegevens up to date zijn.
Ben jij een alumnus van de Universiteit Twente en wil jij je adres of contactgegevens updaten? Dat kan op drie verschillende manieren:
Adreswijzigings webformulier Als je niet zeker weet of het Alumnibureau over jouw correcte adresgegevens beschikt, kun je deze via het adres/wijzigings formulier doorgeven.
Log in op de alumniportal en ga naar ‘Mijn profiel’ in het menu. Je kunt daar al je gegevens en voorkeuren aanpassen, zo ook je adresgegevens.
Ben jij de alumniportal inloggegevens kwijt? Vraag je inloggegevens opnieuw aan.
Ben je binnen Nederland verhuisd? Maak gebruik van de POST NL - verhuisservice om je nieuwe adres door te geven aan de Universiteit Twente.
Alle Universiteiten in Nederland zijn aangesloten bij de POST NL - verhuisservice. Maak je gebruik van deze service, een geef adreswijziging door aan Universiteit Twente aangeven als één van de instellingen waar je adreswijziging aan doorgegeven moet worden.
Heb je een andere vraag, mail ons dan op alumni@utwente.nl