UTAlumni NetwerkAgendaUT Career Café mei 2024
Nadir Syzgy

UT Career Café mei 2024 Doe mee als coach!

DEEL JE LOOPBAANERVARINGEN EN MAAK EEN VERSCHIL!

Weet je nog hoe je voor het eerst op zoek ging naar een stage of een baan? Is het je gelukt om meteen je droombaan te krijgen? Wat heb je onderweg geleerd? Als je terug in de tijd kon gaan, welke andere dingen zou je dan gedaan hebben om het meeste uit je tijd als student en op de campus te halen?

Het Alumni Office organiseert in samenwerking met UT Career Services twee Career Cafés; een online editie op 14 mei (dinsdag) en een fysieke editie op 16 mei (donderdag).

We zijn op zoek naar alumni die hun loopbaanervaringen willen delen met UT-studenten. Heb je interesse om deel te nemen en je inzichten te delen? Meld je dan vóór 17 maart aan.

Wanneer?

• Online: Dinsdag 14 mei van 16:00 - 18:00 uur.
  • Fysiek op de UT: Donderdag 16 mei van 16:00 - 18:00 uur.

Let op! Dit evenement is in Engels.

UT Career Café mei 2024
Doe mee als coach!
Schrijf je in

ERVARINGEN VAN ALUMNI UIT EERDERE EDITIES

"Praten met UT'ers voelt altijd als thuiskomen"

"Het geeft veel voldoening om iets te kunnen delen met studenten"

"Het is een plezier om studenten die aan hun professionele carrière beginnen te helpen. De studenten zijn erg dankbaar"

"Daarnaast brengt het je terug naar de goede oude tijd van student zijn. Het draagt ook bij aan zelfreflectie"

"Niet weten wat je volgende stap zal zijn, is eng. Dat is het gevoel dat veel studenten kunnen hebben voordat ze aan hun eerste carrièrestappen beginnen. Er zijn als alumnus, luisteren naar hun angsten en hen een aantal nuttige tips geven is een geschenk voor zowel de student als de alumnus."

Fysieke editie november 2023

Online editie november 2023